Nagyon-nagyon nem kéne

A menekültkérdés egészen ma délutánig a Habony-Finkelstein gépezet menetrendszerű kis balhéinak egyike volt. Utáljuk a bankokat, a devizát, a pirézeket, a kenyér áfáját, a holdat, Gyurcsányt, azokat, akik nem szeretik az olimpiát… Abból a szempontból be is vált a dolog, hogy nem nagyon esik szó arról, hogy lassacskán Európa legkorruptabb országát sikerül itt összehozni, intézményes korrupcióval. Csak van itt egy kis baj.

Ellentétben a bankokkal, a pirézekkel vagy a devizával, a menekültek nem elvont dolog. Azok emberek. Lehet őket nem szeretni, de dühösek lesznek, ha a róluk szóló kormányzati kommunikáció gyepmesteri kérdésnek tekinti a menekültkérdést.

Az a legkevesebb, hogy az egy helyre zsúfolt, kétségbeesett és kiszolgáltatott, reménytelenségbe süllyedt emberek előbb-utóbb dühöngeni kezdenek. Ez történt ma délután Debrecenben.

A következő lépés egy jó kis pogrom lesz, úgyis már rég volt ilyen Közép-Európában, a Zsil-völgyi bányászok és a délszláv háborúk óta, semmilyen hasonló balhéra nem emlékszem.

De még ez is mind semmi. Ott az ISIS. Az az ISIS, amelyet a közepesen felszerelt pesmergák és az amerikai repülők szép lassan beszorítottak egy területre és hagyományos háborúban addig van esélyük, míg rájuk nem dobnak egy amerikai légimozgékony hadosztályt.

Ezt az ISIS nagyon jól tudja, ezért Európában balhézik, és mindig ott, ahol beilleszkedési problémával küzdő bevándorlók vagy menekültek vannak. Magyarországot eddig teljesen jól megvédte az, hogy aki itt ragadt arab vagy afrikai, az vagy tanult, vagy megpróbált megélni, kereskedésből, vendéglátásból, melyik miből, és nagyon örült, hogy nem kell az életét féltenie. Igyekezett megtanulni magyarul és megbecsülni az aranyéletet.

Ha a bevándorlást hőtérképen akarjuk ábrázolni, akkor az eddigi kellemes sötétkékből, elkezdtünk pirosodni. Ráadásul a TEK (bocs fiúk) azért távolról sincs azon a szinten kiképezve, mint a párizsi, marseille-i és lyoni banlieue-kben naponta éles bevetésen járó francia kommandósok, szóval itt még a következményektől sem kell annyira tartani.

Remélem, hogy amikor majd Budapesten felrobban a csőbomba, vagy két-három import német vagy francia terrorista bemegy egy iskolába gyereket lefejezni, akkor majd legalább magába száll hazaáruló kormányunk és végiggondolja, hogy érdemes volt-e a piti lopások elkendőzéséért feltenni minket a terrorizmus világképére.

Adja Jóisten hogy feleslegesen aggódjak. Biszmilláh ir-Rahman ir-Rahim.

22 hozzászólás

 1. panamajack — 2015-06-29 20:57 

Ezeknél károsabb hülye a világon nincsen. Hajrá fertőzések, hajrá börtönlázadás!

http://444.hu/2015/06/29/debrecen-fideszes-kepviselo-zart-menekulttabort-akarnak/

 2. flashbang52 — 2015-06-29 21:47 

De benne volt ez a levegőben..!!!! Hét végén a Szabadság téri cseh sörfesztiválon múlattuk az időt ( hát hol másutt) A társaságunkban volt többek között, balinéz egyetemista pár, indiai származású de kanadai állampolgár üzletkötö dél olasz feleséggel, Krímből szökött tatár főiskolás lány,és egy kubai/ magyar leányzó ( erősen afrikai beütéssel) Ő itt született és nem is akar sehová se menni innen.
A hangulat eleinte jó volt, de ahogy fogytak a sátrakban a sörök, úgy lett egyre ellenségesebb a körülöttünk lévők tekintette.
Először csak a testbeszéd tünt fel, majd egyre hangosabb lett a mocskos bevándorlózás, meg a „már itt se lehet nyugodtan meginni a sört „című üvöltözés. A többség nem értette, hál istennek, de ők is érezték, hogy baj van. Az afro magyar lány viszont szabályosan ” belesápadt”. Elmondta,hogy soha semmi problémája nem volt mostanáig, de két hónapja már nem mer tömegközlekedéssel járni, annyi beszólást kapott és annyi attrocitás érte az utasok és a hivatalos szervek ( BKK ellenőrök, és a közterület felügyelők) részéről is. Működik a gyűlöletspirál! Feka = bevándorló= szemétláda ingyenélő = ISIS terrorista. Minden Tohonya Géza másodosztályú segédseriff és közterületi zugführer úgy érzi itt van élete nagy lehetősége, hogy megmutassa a világnak ő is tud terroristákat fogni nem csak Delta Force.
Igaza lett !.Egy kellőképpen ittas hazafi nemsokára odaállt az asztalunk mellé, és ékes angolnak vélt nyelven a következőket mondja, „Faking amerika gó hóm! ” Mi van.?!?! Magyarul visszakérdezek : Hogy mondtad…??? Mire visszafordul az asztalához és azt kérdezi, „Hogy mondják angolul hogy Húzzatok innen a picsába!!!” A másik asztalnál pillanatnyi tanácstalanság Nem tudják.Mondom neki: Fuck off !!! de nyugodtan magadra veheted !! Szívná fel magát, de valaki a társaságukból rájöhetett, hogy a mi asztalunk körül ülők jó része nem azért visel ” művesét” mert a geriátriai társaság tagja ,és elrángatják a felhevült megmondó embert.. Persze a hangulat elb@szódott, az „illem” kedvéért maradtunk még egy keveset, de aztán mi jöttünk el keserű szájízzel. Okos enged mondogattuk tekintettel a vendégekre,,,De a tüske mindenkiben benne maradt. Magyaros vendégszeretet Na B+!! Most még ott voltunk és sikerült a nagyobb balhét megakadályozni. De nem lesz/ nem lehet mindíg így és akkor sikeresen el fogjuk érni, hogy nekünk nem kell jetskivel érkező terrorista, hogy hazavágjuk az egyetlen még működő iparágat a túrizmust.
A magyar Tenor elhárítás képességeiről inkább nem értekeznék, Van amiben megüti a világszinvonalat van amiben még a bantu társszolgálat is magasan veri.Olyan tipikus magyar ( narancs). A világ fejlettebb részein lévő hasonló szolgálatok is az első pofont bekapják, de amiben ők sokkal de sokkal jobbak nálunk az a ” kárenyhítés és a reagálás”Csak tessék belegondolni, hogy egy londoni vagy madridi típusú terror cselekmény esetén a Magyar mentőszolgálat Katasztrófa védelem vagy a kórházak, de akár a rendőrség közbiztonsági része hogyan tudnának reagálni. ( Főként sehogy, késve, rosszul stb stb ) mert nem krízis helyzetben sem tudnak jól teljesíteni hála a túlterheltségnek, alulfinanszírozásnak kéziverzérlésnek stb.
A gépezet beindult a következő hetekben ömleni fognak a bevándorlók által elkövetett ( ál) és valódi balhékról szóló cikkek és riportok, és valóban szépen megágyazunk a vallási radikalizmusnak. Mi saját magunk!

 3. feketelaszlo — 2015-06-29 22:18 

Ha jól látom nincs 2 hete, hogy Tiszaeszlárral kapcsolatos cikket tettetek ki a Facebookotokra. Ki tudja melyik nap lesz egy modern, bevándorlós változat…

 4. porkiparkasz — 2015-06-29 22:29 

A kontinensen Anglia és Franciaország után Mo.-n él a harmadik legnagyobb zsidó közösség (az oroszok ugye nem csak Európa, de ha őket is számoljuk, negyedik), azt meg az ISIS szeretni szokta, jó célpont. Óvodák, iskolák, zsinagógák, öregek otthonai, kórház stb-stb.

 5. untermensch4 — 2015-06-30 00:17 

@flashbang52: Egyszer régebben beszélgettem katonákkal (ittasan gyakran találtam katonákat, jókat beszélgettünk), az egyiktől megkérdeztem hogy találkoztunk már vagy mi lehet olyan furcsa nekem rajta? Aszondja vigyorogva „Az hogy néger vagyok.” Nézem, nézem, arcra tényleg de bőrszínre legvilágosabb volt a társaságból. Kíváncsi lennék hogy mostanában megtalálják-e a bunkók maguknak és ha még mindig katona akkor mi történik?

 6. stoppos — 2015-06-30 08:54 

Először azt hittem a kormányban csak rájátszani akarnak a xenofóbiára, de rá kellett jöjjek ők maguk azok.
A másik gond az amit írtál is, hogy eddig ugye mindig megtalálták a náluk kisebbet, akibe bele lehet kötni, akitől el lehet venni, csak most Habibkának van egy láthatatlan nagytesója és ha azt sikerül feldühíteni, brüsszelig fog hallatszani a nyüszítés, hogy segítsetek szegény magyaroknak.

 7. komojtalan — 2015-06-30 12:04 

Na ez a nem semmi: http://index.hu/belfold/2015/06/30/szerb_rendorok_segithetik_magyarorszagra_jutni_a_menekulteket/ Vegyük észre hogy sehol nem szeretik a bevándorlókat, miért pont Magyarország lenne a kivétel? Van ismerősöm kint Londonban és megmondta hogy akármit csinál soha nem fogják befogadni. Persze egy fokkal jobb mintha Afrikából menekült volna, de azért 20 év múlva is csak egy gazdasági bevándorlónak fogják tekinteni, mint ahogy az is. Talán a gyermekei vagy az unokái már „angolok” lesznek, ő soha.

A cikkel teljesen egyetértek, ha egyszer kiszabadítjuk a szellemet a palackból, azt nehéz visszadugni. Sajnos sok rendes ember is rosszul jár, de ez mindenben így van. Ha az ország jó része adót csal, akkor a becsületes(ebb) kereskedők is rosszul járnak (pénztárgép). Nem hozom azt a demagóg szöveget, hogy miért nem fogadod be te őket, de lássuk be van benne igazság. Még a normális emberek is úgy gondolkoznak, hogy szegény menekülteken segíteni kellene, de ha az ő számára a legkisebb kényelmetlenség lenne, na azt már nem, oldják meg máshogy. Ahogy az atomtemető, a szemétbánya, a börtön, stb … esetében. Ez az emberi faj, nem vagyunk (sokkal) jobbak az állatoknál.

 8. untermensch4 — 2015-07-01 00:38 

@komojtalan: „ha az ő számára a legkisebb kényelmetlenség lenne, na azt már nem, oldják meg máshogy.”
Érdekes, ’96-97 táján mondta egy (nyugat)német hogy az újraegyesítés náluk kb 1%-nyi inflációba került és 3% fölötti esetében már nagyon sokan halasztották volna inkább (mármint az NSZK-ban és ha előre tudják a költségeket), pedig egyébként kívülről nagynak tűnt az öröm. Nekem már eleve az furcsa volt hogy a nagy öröm után egyáltalán 1%-nyi inflációt bárki sérelmesnek tart (magyarországi inflációs élmények után), akkor vajon mennyit lennének hajlandóak fizetni olyanok után akik nagyon messziről érkeznek és nem is akarnak (vagy tudnak) annyira beilleszkedni?

 9. hadrian77 — 2015-07-01 09:27 

Pár napja megy a litánia a facén, hogy miből van enyi pénzük a menekülteknek, hogy kerülnek ide, hol a családjuk. Indul a propaganda. Közben a pógár meg azt látja, hogy kijönnek a táborból fess ruhában, ülnek a főtéren meg a plázákban, csencsenek és időnként próbálnak valakibe belekötni. Innentől működik a kémia. Az ISIS miatt majd akkor kell jobban aggódni, ha már a sógoroknál meg a bohumiloknál csináltak valamit.

 10. flashbang52 — 2015-07-01 10:12 

Amiről írtam az akció /reakció kapcsán. Hány napja történt Tunézia? A brittek ( és mégki tudja ki mindenki más ) már gyakorolják mit kell ilyenkor tenni ( és nem csak az angol TEK)
http://news.sky.com/story/1510475/tunisia-style-attack-simulated-on-london-street

( Ha nálunk is lenne egy ilyen gyakorlat akkor mindenfajta egybe esés csak a véletlen műve lehet 🙂 )

 11. vittore — 2015-07-01 13:25 

Volt még egy pár igazi értéke Magyarországnak, a magyar embereknek. Épp most vesszük el ezt magunktól: a befogadást és a vendégszeretetet. (nem a pénzes turistákra gondolok, bár a primitív álattya’ csak azt látja hogy más a bőrszíne, lehet az akárki)

 12. hadrian77 — 2015-07-02 10:15 

@vittore: azért ha megnézzük a történelemben a befogadást, akkor nagyrészt olyanokra volt érvényes, akik keresztény európaiak voltak és katonai vagy gazdasági értékük volt.

 13. panamajack — 2015-07-02 11:30 

@hadrian77: ez azért így nem teljesen igaz (pl galíciai zsidók a 19-dik században). A nem-európaiak meg annak idején elég bajosan tudtak volna tömegével eljutni hozzánk. Magyarország eddig mindent megtett azért, hogy elzárkózzon a XXI-dik századtól, de a menekültek által már az dörömböl, és csak rajtunk múlik, hogy magunktól beengedjük, és megpróbálunk kezdeni vele valamit, vagy megvárjuk, amíg rákrúgja az ajtót, aki bújt, aki nem.

 14. untermensch4 — 2015-07-02 12:32 

@panamajack: A galíciai zsidóknak a XIX.sz-ban is gazdasági értékük volt.

 15. panamajack — 2015-07-02 12:46 

@untermensch4: nem azonnal, csak évtizedek múlva. Speciel akkor kezdtek úszítani ellenük. Ennyit a gyűlölet racionalitásáról.

 16. hadrian77 — 2015-07-02 13:46 

@panamajack: azért artam, hogy nagyrészt. De ezt a XXI század – menekült összefüggést nem igazán értem.

 17. heizer — 2015-07-02 13:51 

Sokszor elhangzott, hogy ha a problémákat nem orvosolják a menekültek szülőföldjén akkor ez a jelenség még évtizedekig velünk marad, valószínűleg fokozódni fog és a végén tényleg ostrom alá kerül Európa.

De még senki le nem írta, hogy hogyan lehetne az illetők szülőföldjén orvosolni a problémát.

Ugye az alap, hogy békét kell nekik teremteni, a másik, hogy megélhetést.
Na most ha minden így marad, akkor egy-két kiterjedt nemzetközi intervenció és drasztikus rendteremtés elmaradhatatlan lesz ehhez. Utána lehet azt mondani, hogy ilyen-olyan ipari parkokat telepít oda a fejlett világ illetve kihasználja amit ott nyerhet, persze elképesztősen szigorú saját katonai védelem mellett. (Kábé úgy képzelem, hogy szépen sorjáznak az újonnan létesített ipari területek a líbiai-egyiptomi partokon, melyek szögesdrótjai mögött állig felfegyverzett gyarmati hadsereg vigyázza a rendet, a partok mentén két anyahajó folyamatos járőrözése mellett. A dolgozók bejöhetnek a gyerkőc kap oktatást stb… .)

Ez persze nem volna egy rentábilis termelés (ha az önköltségbe beleszámítjuk a katonai kiadásokat) de mivel ezek nélkül az Európa erőd megvédése elvinne ugyanennyit, összességében legalább haszon volna belőle Európának is.

Kimondva-kimondatlanul: ezeket a területeket újra kell gyarmatosítani. Ténylegesen. Annak minden előnyével és hátrányával egyetemben.

 18. panamajack — 2015-07-02 14:46 

@heizer: kár, hogy ehhez Európának már rég nincs meg az ereje…

 19. panamajack — 2015-07-02 14:48 

@hadrian77: pedig egyszerű : menekültek – megoldandó globális problémák – globalizáció – kultúrák harca/együttélése – XXI-dik század.

 20. hadrian77 — 2015-07-02 15:12 

@panamajack: így már értem a kapcsolatot. Ehhez valamiféle összehangolt európai stratégiát kell kidolgozni.

 21. padi — 2015-07-02 15:46 

„Adja Jóisten hogy feleslegesen aggódjak”

Amiatt, hogy pár menekült egymásnak esett, kukákat égettek, és hasonlók, még nem kell aggódni.

Az ISIS, az al-Kaida és társaik nem a menekülttáborokban lejátszódó, kocsmai verekedés szintű balhék miatt vesznek föl bárkit a térképükre. A fokozódó idegengyűlölet miatt sem. Az, hogy Afganisztánban magyar katonák is vannak, sokkal nagyobb kockázatot generál – de még ez a kockázat is nagyságrendekkel kisebb annál, mint ami a világpolitikába ténylegesen beleszóló országokban van.

Történik hasonló eset bolgtár táborokban is, sőt bolgárok megkéselik a menekülteket (lásd a linkeket), mégsem hallani Bulgária fenyegetettségéről.

http://www.novinite.com/articles/164549/Four+Taken+To+Hospital+After+Brawl+at+Bulgarian+Refugee+Camp
http://www.novinite.com/articles/155744/Tensions+at+Bulgarian+Refugee+Camp+Rise+after+Syrian+Man's+Death
http://www.aljazeera.com/indepth/features/2013/11/refugees-bulgaria-face-death-threats-20131110144640614545.html

 22. untermensch4 — 2015-07-03 10:30 

@panamajack: Sztem a galíciai zsidók az első évtizedekben sem a menekültstátusz és a szociális segély talaján álltak…
Európának nincs meg a saját ereje a gyarmatosításhoz de anno ugye indiában is helyiekből verbuvált „rendfenntartók” és az akkori „hadurak” egymás elleni kijátszása volt a siker kulcsa, nem a nyers erő. Ilyet afrikában is lehetne játszani. Ahol próbálják csitítani a polgárháborút, ott manapság is az okoz némi feszültséget hogy a segélyekből működtetett gazdaság-szerűségben a leszerelt katonák/gerillák/banditák-nak eléggé jól fizető munkát kell adni hogy ne érje meg nekik újra fegyverrel megpróbálni a megélhetést. Ha a napi 2-3 dolláros sz@rlapátolás mellett napi 10 dodós gyarmati hadseregi bér is elérhető akkor viszonylag olcsón össze is lehet rakni a történetet. „Tábori csendőrség/katonai rendészet” céljára meg vagy az európai, vonatkozó képzettségű alakulatok lennének használhatóak vagy PMC-k.

RSS feed for comments on this post.

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.